søndag 30. mai 2010

Mer moro


Takk til Lena og Irene for hyggelige kommentarer på forrige innlegg.

Kort blogginnlegg denne gangen, bare en liten oppdatering. Jeg tok CT på tirsdag og hadde knapt kommet inn døra hjemme før en lege fra Ullevål ringte. Skremmende bare det! Joda, de hadde kikket på bildene allerede og oppdaget en blodpropp i venstre skulder. Etter en rask tur til SØF ble det bestemt at jeg skal få blodfortynnende sprøyter i først 6 uker med 2 om dagen og så tilsammen 6 måneder med èn sprøyte om dagen. Så nå får jeg hyggelige besøk av hjemmesykepleien 2 ganger daglig. :-S Jeg som ikke ville dra sykehuset hjem for å si det sånn... Dette begynner jo nesten å bli tragikomisk. Ikke skal jeg drikke for mye rødvin heller.

Ellers går det bra. :-)

3 kommentarer:

Strømmis sa...

Det der med rødvinen syns jeg du skal ta med ei klype av et eller annet.

Godt å få hjemmesykepleiebesøk, føle seg ivaretatt. Da er det liksom noen som ser hvordan det går.

Glad du ikke var ille ute med den blodproppen. Vel er du dum, men jeg liker deg liksom litt alikevel.... :-p

Anonym sa...

Hyggelig med litt besøk, vel? Tenk at da slipper du dukke opp på ditt hatsted!
Du kommer deg nok gjennom dette OGSÅ, Ingunn! En beverklem fra meg ;-)

Jeanette sa...

Stakkars deg, du har vært gjennom mye i det siste. Godt blodproppen ble oppdaget i alle fall.

Riktig god bedring:)