søndag 5. juli 2009

Min kjære mann...


Dette er mannen jeg elsker så høyt... Mannen med glimtet i øyet, mannen som er så omsorgsfull, omtenksom og oppmerksom... Her er han med en hjerteformet paprika på brødskiva... nåååh...


I går kom han hjem med denne nydelige blomsten til meg...uten at han hadde gjort noe galt! :-) Sett så nyyydelig?? Rart jeg smelter?? Nei....


Gale, rare mannen min... Her med en brystprotese (av alle ting) på hue... :-S Jeg elsker deg Teddy-Bjørn-Arne min!! Nå og for alltid!




2 kommentarer:

Vibeke sa...

Herlige bilder!

Nå begynner det å nærme seg bryllup for både deg og meg, kjenner det kribler når jeg tenker på det :)

sommerklemmer

Laura sa...

Äntligen kan jag kommentera på din blogg! Jag har varit inne här tidigare men då har det inte gått att kommentera utan ett google-konto eller OpenID, vad nu det är. :)

Tack så jättemycket för din kommentar, jag blev verkligen glad och rörd av den! Tack! Jag läste att du gifter dig om en månad, all lycka i världen önskar jag er!

Många kramar!