fredag 4. mars 2011

Nag nag nag

Jeg har ei venninne som har som misjon i livet å mase på meg om å blogge. Bildet over passer meget godt, spes med tanke på at jeg har 2 stk hunder av rasen til venstre, chinese crested. Masevenninna har et hus full av sånne så dette er vel det mest passende bildet jeg har hatt på bloggen.

Over til sykdom og elende: Sist torsdag troppet jeg opp på SØF for min andre dose gift og for første gang i min historie med cellegift hadde jeg for dårlige blodverdier for å få dosa mi. Immunforsvaret lå under grensa. Jaja. Fikk beskjed om å troppe opp mandag som var og da var veriene bra igjen og dose ble satt. Måtte opp på anestesien for å få satt veneflon siden mine blodårer er som meg; lite samarbeidsvillige. Nå har jeg 2 doser innabords, til mandag kommer forhåpentligvis den tredje og så er det en uke ferie. Skal bli godt. Jeg må samtidig huske å takke nevnte masevenninne for pass av min lille dyreflokk når jeg er på SØF. Håper du skjønner at vi er veldig takknemmelige. 

Ellers har jeg funnet ut av at jeg har vært alt for stillesittende i vinter. Siden jeg har lammelser i beina pga gift er jeg litt dårlig å gå på is og snø. Den eneste trimmen jeg har fått har vært inne på kjøpesenter og det er ikke bra nok. Det endte med at vi kjøpte en ergometersykkel og på den sykler jeg 3 X 10 minutter daglig. Det er målet iaf. Merker allerede bedring i formen faktisk. 

Nå gleder jeg meg til søndag for da er det fastelaven og våren er offisiellt her. Snille Teddymannen har kjøpt fastelavensris til meg, et must her i huset. 

Ønsker alle som kikker innom en riktig god helg - ikke glem å kose deg!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

God kveld i stua.Ville bare si:Krysser alt av fingrer og tær for at gifta du får no tar knekken på "ulumskhetene" i kroppen.Tvi,Tvi.
Her oppe i nord snør det godt , så det e ikkje mye som minner om vår her.Men,men det blir vel vår etter vært.
Ønsker deg og mannen ei fin helg.
Hilsen Irene.

Anonym sa...

Hei, hei.Titter bare innom for å ønske dere en fin påske.Håper alt er vel med dere.
Hilsen Irene,

Anonym sa...

Halloe`n. Håper alt står bra til med dere.
Ville bare ønske dere ei fin pinsehelg.Ser ut til å bli skikkelig fint her i nord.Sola skinner fra nesten sky fri himmel.Og da må man bare være i godt humør og fornøyd med livet.
Stor klem fra nord.
Hilsen Irene.