mandag 27. oktober 2008

Morgenstund...

Sto opp tidlig i dag jeg, kl 0900, det er tidlig etter min målestokk. Døgnrytmen er litt snudd her, vi er nattmennesker og nyter stillheten og roen om kvelden og natten.


Sønnen Adrian har for lengst gått på skolen og kjæresten Teddy sover godt fremdeles. Hundene har nettopp stått opp, så lenge de hører at en av oss er oppe vil de også opp og fortsetter å sove nede i stua i sofaer og stoler.


Grunnen til at jeg er oppe så tidlig i dag er at jeg bokstaelig talt ikke har fått en blund på øynene i natt. Jeg har klødd og klødd og klødd så jeg holder på å bli gal! Har et seiglivet utslett på armene og på brystkassa som plager vettet av meg. Får det ikke bort. Var på legevakta i går kveld og fikk noe kløestillende krem, men den avtar fort. Brukt halve tuben allerede. Skal på Ullevål sykehus til onsdag for cellegiftkur #2, håper å få noe skikkelige kløestillende da.



Stua er badet i sol, et herlig høstvær! Koser meg med en kopp velling, leser blogger og Oprah surrer i bakgrunnen. Kan man ha det bedre?


Ingen kommentarer: