tirsdag 17. mars 2009

Vår, spirer og klesvask

Vi tok med hundene på tur til Vispen i dag. Sol fra nærmest skyfri himmel og 10 plussgrader! Gutta løp rundt våryre og koste seg.



Deno i farta!


Dette rare vesenet er en Bailey som suser forbi... :-)))

Tok dette bildet i strålende solskinn av krokusene i dag tidlig. Ingen blomster enda, men det blir ikke lenge til!

Hengepilen vår har fått små gåsunger...


Det er da litt igen før all snøen er borte, men det begynner å hjelpe.

Bildet over er dedikert til Tonje og Guro, mine to herlige venninner. Sistnevnte har vært på ultralyd i dag og funnet en reke (hennes ord, ikke mine!). Tonje fant også en liten reke selv om hun ikke akkurat brukte de ordene. Så nå blir jeg dobbelt filletante i november! Gleder meg masse over å følge de begge.
Pappa og hans kone Liv kjøpte ny flott vaskemaskin til oss som ble levert i dag. Vi er überfornøyde!!!!
Jeg snekrer på en egen blogg til hundene, legger ut adressen når den er ferdig. Ha en fortsatt god uke!!

2 kommentarer:

Guro sa...

Og verdens beste tante Ingunn kommer de til å få!!!

Anonym sa...

Så flotte bilder Ingunn,og jeg blir så lattermild når jeg ser de nydelige hundene dine i klær hehe:)))