lørdag 27. februar 2010

Blogghjelp ønskes!


Dette bildet har ingenting med innlegget å gjøre, men ethvert innlegg trenger jo et bilde og tenkte jeg kunne sette inn ett av min søte vaffelkokk. :-)

Oppdatering: (P)Ingunn har nå kun èn cellegift igjen før hun er i mål. Neste onsdag er siste gang. Så venter CT og legetime med resultater. Mildt sagt kan man si at jeg gruer meg.... Tusen takk for alle hyggelige kommentarer, setter veldig pris på dem, klem til alle! Beklager at jeg ikke får svart alle, men jeg har teflonhjerne og er veldig sliten for tiden. En bivirkning av giften, gleder meg til kreftene kommer tilbake - og til vær og sommer!!

Så til dagens spørsmål - er det noen som vet og kan hjelpe meg med hvordan jeg bytter påloggingadresse til bloggen? Den adressen jeg opprettet bloggen med finnes ikke mer, og jeg vil gjerne bytte men finner ikke ut hvordan. Setter stor pris på hjelp!!

Ellers har jeg shoppet fra godstolen i dag - en Seinfeld t-skjorte (er blodfan), en egendesignet almanakk og en flott termos fra GreenGate. Bilder kommer når de er i hus.

Kos dere i helga og ta vare på hverandre!!


2 kommentarer:

Kjerstin sa...

Kan dessverre ikke hjelpe deg med adressebytte. Er en skikkelig kløne her inne, som ikke klarer å linke en gang:-) Så heldig du er som har egen vaffelkokk;.) Morsomt bilde:-)

Anonym sa...

hahaha evig bra bilde!!!!!


tøflus seb