fredag 16. juli 2010

Sommer og blomster


Det er sommer i Skjeberg og vi tilbringer mestreparten av dagene på terrassen når det er vær til det. Heldigvis har det vært mye utevær.
Pappa fyllte 76 år i går og ble feiret med kake. Han satte sånn pris på kake, besøk og gave og det var moro å se.
Det flotte bildet overfor fikk Teddymannen og jeg av min venninne "Fredrik" til bryllupet vårt. Hun har selv brodert det med noe som for meg ser ut til å være et hav av tålmodighet. Tusen takk Fredrik!


Min snille Teddymann kommer hjem med blomster til sin kone titt og ofte. Snille, gode Teddymannen min...


Er de ikke flotte??


Neste bursdag er min sønn som fylle 18 om en knapp måned. Har lagt hodet i bløt når det gjelder gavetips men det er vanskelig. Gode tips mottas med takk! :-)

Ingen kommentarer: