lørdag 8. januar 2011

Nytt år - nye muligheter


Godt Nytt År til dere som henger med bloggen! Jeg har hatt en herlig jul med familien, koselig og lunt. 
Det har snødd endel her da, men det er jo pent å se på når det legger seg i hekken. 

Min nydelige sønn tok på seg findressen i dag, han skulle på skoleball.  Synes ikke det var lenge sien han kjørte trå-traktor sammen med nabogutta jeg.... Utrolig som tiden flyr, i år er han russ.

Nissen kom med symaskin til meg på julaften. Jeg har lenge hatt lyst til å sy dresser til mine nakne gutter og nå har produksjonen blitt satt i gang ved hjelp av ei snill jente som sendte meg mønster og ferdig klippet dress. Takk Liv Jorun! Her er Deno, motvillig modell til en av mine første kreasjoner. 

Skal se om jeg ikke blir flinkere til å blogge i det nye året selv om det kanskje ikke er så mye vetthugt å si alltid. Jeg vil ikke at dette skal bli en ren "kreft-blogg" og vil prøve å balansere det med andre innlegg som ikke handler om sykdom. 

Når det er sagt (hehe) må jeg si at jeg har det veldig greit. Energien kommer saaaakte krypende, skulle gjerne ønske den kom litt fortere, en jeg skal ikke klage. Det er så mange som har det så mye værre enn meg. Jeg går fremdeles på xeloda, cellegifttabletter, og har ingen bivirkninger verd å snakke om. Sånn sett er jeg også heldig for bivirkningslista i xelodapakken er LANG.  Jeg går til overvåkning -kalles også kontroll - hver andre mnd og det er vel det eneste som er slitsomt. Nå gleder jeg meg til våren og i år skal terrassen brukes maaaaasse!!

Til dere som sender boinker og varme tanker: Kan dere være så snille å sende masse boinker og varme tanker til min venn Sebastian som ligger på DNR nå? Han trenger det virkelig. 

Ha en fin vinter og takk for alle hyggelige kommentarer!!

Ingen kommentarer: