torsdag 27. november 2008

Bruktmarked shopping





I dag var vi på bruktmarked her i Sarp for å få noe moro å finne på og å komme oss litt utenfor dørene her. Vi satte en maxgrense på 100,- å handle for.... Det startet bra! Vi kjøpte denne lille lyslykten til kr 10,- (sorry rotet i bakgrunnen på bildet!!), fortsatte med








denne litt større lyslykten til kr 40,- og gikk til kassen for å betale......















der sto dette skapet og formerlig ropte på oss.... Det er innlagt lys i den øverste delen og skapet har ikke et merke. Det eneste er jo at fargen er stygg som juling, så vi dro straka veien til OBS bygg og kjøpte eggeskallhvit. Både Teddymannen og jeg er vokst opp med skap likt dette så her var det mye nostalgi for pengene. Apropos pengene - skapet ga vi 300,- for så vårt 100,- budsjett sprakk. Men hjelpes meg, det er jammen verd det! Pappa var snill å sa han skal kjøre det hjem til oss i morgen tidlig så vi kan gå igang med å male det. Bilder i "før" og "etter" modus kommer etterhvert!








Må også nevne at vår kjære Hermann, bilen altså, (lik den på bildet bare med 5 dører) var på EU kontroll i dag, noe jeg har gruet meg mye til. Men han gikk igjennom med 0 på alle punkter!!! Wiiiiii!!! Flinke Hermann det!!





2 kommentarer:

Kosene mine sa...

Det må jeg si var mye for penga! Gleder meg til å se prosjektet etterhvert som det skrider frem :)

Var innom bruktbutikken på hjørnet i dag vi også, men endte bare opp med en liten nisse til Gina til den nette sum av 5 kr :D

Må vente med å kjøpe møbler til jeg får flytta gitt...

Kosene mine sa...

Jeg drev og vurderte om jeg skulle donere bort håret mitt til deg, hadde jo nok å ta av ;) Men du har jo bandanaer og luer i stedet du :)

Har vært 5 mm unna den sveisen du har nå, så jeg vet alt om å fryse på skolten, men det går veldig kjapt i dusjen da!! :D