fredag 28. november 2008

Første strøk og aldri fred å få...



Dagen startet bra. Jeg var i god form både fysisk og i knollen og dro alene til blodprøver. (Bragd til å være meg!) Blodprøvene var flotte, har immunforsvar bare litt under et friskt menneske. Så i morgen blir det lørdagskafè som vanlig.

Så fant jeg ut at det var på tide å dusje... Fant en kul i lysken da ja. Skal ikke skrive her hvilke uttrykk jeg brukte. En blanding av pursinne og fortvilelse - skal jeg aldri få fred?? Ringte legen som var på kreftsenteret på Ullevål i kveld, hun leste journalen min (ikke min lege) og ringte meg igjen. Hun sa det var lite sannsynlig at det var lymfen i lysken som var affektert, kan ha med utslettet å gjøre, men hun kan jo klart ikke stille diagnose over telefon. Jeg fikk tilbud om å komme når jeg ville for å sjekke det, natt og da. Jeg velger å se det litt an, har time den 10. uansett. Sobril og whiskey. *hikk*

I kveld malte vi første strøk på skapet. Det trenger nok 3 strøk totalt. Å hjelpes så mye lysere og finere det ble allerede, utrolig hvor mye lys den mørke fargen stjal. De blå feltene på muren har vi IKKE malt!!!! Om du kikker helt nederst til høyre i bildet ser du at jeg har klint på litt hvitmaling på et par steiner og fuger for å se kontraster og sånn. Og beslutningen er tatt - muren skal males snarest!!! Den stjeler jo også masse lys i stua. Butinox'en vi bruker lukter ikke så mye så mulig vi tar det kjappere enn planlagt.

Ha en flott helg alle sammen og pass på hverandre! Husk livet består av hverdager - carpe diem!

3 kommentarer:

Kosene mine sa...

Se der ja, veldig mye finere allerede!

Huff, håper kulen i lymfen ikke har noe ondt budskap, tenker masse på deg og prøver å sende deg noen helbredende tanker!
Klem fra meg

Lisemoren sa...

Skal si det ble en forskjell. Det ble veldig fint. Jeg håper formen kommer seg ogg at du klarer å slappe av litt i helgen. Så synd at du må gjennom dette. Lykke til, tenker på deg. Klem fra lise : )

Anonym sa...

Kjempefint var det!! Lykke til med kulen:)))