onsdag 26. november 2008

Takk!!


Det kommer flere innlegg fra meg i dag. Først og fremst vil jeg rette en stor takk til Vibeke som har bloggen "Duften av Erteblomster" for hennes ord i innlegget "Å bli berørt" på hennes blogg. Å ta seg tid, å tenke igjennom og å sette sånne ord på trykk om en egentlig villt fremmed har gjort inntrykk på meg. Takk Vibeke. Tusen takk for ordene og engelen med boksehansker jeg fikk. Den skal ligge på sidebaren på bloggen min. Om det fantes flere medmennesker som deg Vibeke, som bryr seg om de de ikke engang kjenner - jeg kan jo bare tenke meg til din omsorg for de du kjenner IRL - da hadde jammen verden vært et fredelig sted. Takk for at du er der.
Jeg vil også benytte anledningen til å takke for alle hyggelige kommentarer på bloggen min. Jeg har dessverre ikke energi til å svare alle selv om jeg gjerne skulle ønske jeg kunne gjøre det, men dere skal vite at dere er verdsatt alle og enhver!

Ingen kommentarer: