onsdag 18. februar 2009

Nye klær & snill mann

I dag fant Teddymannen ut at det var på tide å skaffe noen nye klær til kjærringa si. Og det har han nok smertelig rett i, jeg har hatt en "svart & grå" periode og det har tydeligvis klesinnkjøpene bært preg av. Nå er det snart vår og på tide med noen farger!! Så min snille mann dro med seg kjærringa på stort sett alle de klesbutikker som finnes i nærheten. Jeg er ikke den letteste å kjøpe klær til, motet faller fort når jeg kommer inn i prøverommet og ser hvordan jeg virkelig ser ut... *grøss* Siden mitt høyre bryst og lymfer under høyre arm står for fall synes jeg det var litt viktig med noe som ikke var så utringet samt noe som ikke strammer under armen. Et par støvler på tampen av vinteren fikk også følge med. Resultatet kan skues her:
Den snille mannen kjøpte også dette nydelige smykket til meg....

4 kommentarer:

Anonym sa...

snille mannen, å velfortjent til deg :)

nydelig lite smykke!!!

goklem

Maya sa...

Snille mannen!!
Og så lekre farger!
Nyydelig smykke :)
(Sender min gubbe nedover til opplæring jeg *fnis*)
Go`klem fra Maya :)

Anonym sa...

Så fine klær,og akkurat slike farger jeg liker.Nydelig smykke:)))

Guro sa...

Teddy er jammen snill mot deg Ingunn!!!

men dere er så fantastisk søte sammen at jeg vet du er snill med han også!!:)

Vi må finne på noe en dag!! for jeg blir bare gal av å sitte her og ruge!