søndag 8. februar 2009

Overlegne dyr!



Jeg tenkte jeg skulle ta noen bilder av gutta boys i dag. Så fort jeg dro fram kameraet stakk Bailey av... Denogutten satte opp dette überoverlegne uttrykket...
Ellers har vi vært inne i dag hele hurven, har vært den store PCsurfedagen... Skulle ha klippet toppen på hekken ute så vi kan holde et øye med hva naboene foretar seg når vi sitter vaglet opp på barstolene ved det nye kjøkkenbordet. :-) Kan jeg klippe toppene nå uten å ødelegge den, eller må jeg vente til våren? Noen som vet?
Vi bor jo i et snodig nabolag, alle bygdas originaler har visst samlet seg på samme plassen her, så er vi lystne på underholdning er det bare å vagle seg opp i kjøkkenvinduet. Slarvekjærringer som vi er (neida, vi prøver å holde oss for gode for bygdesladder) så har vi jo laget egne navn på endel av originalene. Vi har "dum & dummere" (skal fortelle litt mer om
nabolaget seinere så dere forstår betegnelsene hehe), "Narvestad" - vi er sikre på at Robert Stoltenberg brukte denne fyren som mal for karakteren "driftsleder Narvestad" i "Borettslaget" selv om vår "Narvestad" heldigvis ikke er driftsleder, "NTB", og diverse andre. Nei Mimmi - du går bare under "Mimmi" du! :-))

Ingen kommentarer: